Jdi na obsah Jdi na menu
 


Česká spořitelna umožňuje ve všech pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo přepis mluveného slova

27. 9. 2021

Česká spořitelna

Česká spořitelna umožňuje ve všech pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo přepis mluveného slova

Česká spořitelna umožňuje ve všech svých pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo on-line přepis mluvené řeči. Stává se tak nejdostupnější bankou pro lidi s různým druhem handicapu. Díky aplikaci DEAFCOM, kterou mají bankéři k dispozici přímo v tabletech na pobočkách České spořitelny, mohou neslyšící nebo nedoslýchaví klienti pohodlně komunikovat s bankéři či po telefonu se zákaznickou linkou. Aplikace nahrazuje fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.

 

„Naším posláním je vést lidi i společnost k prosperitě. Jsme zároveň bankou, která chce své služby poskytovat všem klientům, bez jakýchkoli bariér. Proto jsem moc ráda, že nyní můžeme už ve všech našich pobočkách a dokonce i klientském centru díky aplikaci DEAFCOM plnohodnotně obsluhovat neslyšící či nedoslýchavé klienty a usnadnit jim přístup k potřebným bankovním službám. Očekávám, že si naši poradci i neslyšící klienti díky aplikaci najdou snazší cestu k sobě navzájem a využívání aplikace se výrazně zvýší,” říká Ilona Uhlářová, která má v České spořitelně na starost projekt Banka bez bariér.

„Český znakový jazyk je pro neslyšící mateřským jazykem a je pro ně nejpřirozenější formou komunikace. V době technologického rozkvětu, kdy mají technologie moc zkvalitňovat lidem život, neslyšící pořád narážejí na složitou komunikaci v běžných denních situacích. DEAFCOM má za cíl komunikaci mezi klienty, jako jsou banky, úřady a další instituce, a jejich neslyšícími zákazníky zjednodušit a zefektivnit. Věříme, že možnost okamžitého on-line spojení s tlumočníkem či přepisovatelem přispěje také k větší soběstačnosti a zapojení Neslyšících a Nedoslýchavých do společnosti,” podotýká Jakub Minks, CEO DEAFCOM.

Spořitelna nasazením aplikace DEAFCOM učinila další krok nejen ve zkvalitnění služeb pro lidi s různými zdravotními překážkami, ale také na poli moderních technologií. Aplikaci DEAFCOM si mohou neslyšící také jednoduše stáhnout do svých mobilních zařízení.


Ilustrační foto.